Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Tokyo Sushi Bar. Meer weten? Ontdek meer
Shanna
8 jun 2026 om 22:51
Het was eigenlijk allemaal gewoon erg lekker. We zijn wel aangenaam verrast.
Jonathan
31 mei 2026 om 20:45
Lekkere sushi en aardige mensen.
Floor
30 mei 2026 om 21:34
te weinig sojasaus en die zakjes zijn niet lekker maar heel waterig, zonde van de verder lekkere sushi
Jantine
30 mei 2026 om 8:57
Goeie sushi, niet te duur en snel bezorgd!
S
27 mei 2026 om 23:43
Goede sushi die niet meteen een rib uit je lijf kost
A
24 mei 2026 om 19:17
Was weer lekker
Mary
21 mei 2026 om 20:27
eten was heerlijk en vers. ik miste alleen de extra gember die was besteld en betaald.
Henrike
1 mei 2026 om 10:11
Amazing customerservice and kind personel, love the food
Floor
27 apr 2026 om 21:10
De zalm en tonijn was iets minder goed dan we meestal hebben, misschien omdat het een feestdag is. volgende keer vast weer beter