TOKYO SUSHI BAR

Recentebeoordeling


5 sterren uit 3639 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Tokyo Sushi Bar. Meer weten? Ontdek meer

31 mei 2026 om 20:45 Lekkere sushi en aardige mensen.
30 mei 2026 om 21:34 te weinig sojasaus en die zakjes zijn niet lekker maar heel waterig, zonde van de verder lekkere sushi
30 mei 2026 om 8:57 Goeie sushi, niet te duur en snel bezorgd!
27 mei 2026 om 23:43 Goede sushi die niet meteen een rib uit je lijf kost
26 mei 2026 om 7:19 Meestal tevreden van deze plek. De sushi zelf is goed. Helaas gisteren geen wasabi en geen gember bij de sushi. En geen Fanta maar cola. Dat was vorige keer ook al zo. Jammer want ik was fan van deze tent! Bezorging laat, ze lieten geen aflevertijd zien..
24 mei 2026 om 19:17 Was weer lekker
21 mei 2026 om 20:27 eten was heerlijk en vers. ik miste alleen de extra gember die was besteld en betaald.
1 mei 2026 om 10:11 Amazing customerservice and kind personel, love the food
27 apr 2026 om 21:10 De zalm en tonijn was iets minder goed dan we meestal hebben, misschien omdat het een feestdag is. volgende keer vast weer beter
22 apr 2026 om 21:37 My go to sushi place!