TOKYO SUSHI BAR

Recentebeoordeling


5 sterren uit 3639 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Tokyo Sushi Bar. Meer weten? Ontdek meer

8 jun 2026 om 22:51 Het was eigenlijk allemaal gewoon erg lekker. We zijn wel aangenaam verrast.
31 mei 2026 om 20:45 Lekkere sushi en aardige mensen.
30 mei 2026 om 21:34 te weinig sojasaus en die zakjes zijn niet lekker maar heel waterig, zonde van de verder lekkere sushi
30 mei 2026 om 8:57 Goeie sushi, niet te duur en snel bezorgd!
27 mei 2026 om 23:43 Goede sushi die niet meteen een rib uit je lijf kost
24 mei 2026 om 19:17 Was weer lekker
21 mei 2026 om 20:27 eten was heerlijk en vers. ik miste alleen de extra gember die was besteld en betaald.
1 mei 2026 om 10:11 Amazing customerservice and kind personel, love the food
27 apr 2026 om 21:10 De zalm en tonijn was iets minder goed dan we meestal hebben, misschien omdat het een feestdag is. volgende keer vast weer beter